петак, 6. јун 2014.

Kako do posla

Kako do posla - aktuelni oglasi na sajtovima firmi


Neki vlasnici firmi izbegavaju da svoje buduće saradnike, radnike traže putem velikih servisa, oglašavanja, jer smatraju da je produktivnije da iste potraže i putem svog sajta.

Naravno, svaki pristup ima sovje prednosti i mane, i zato ćemo u ovom postu pokušati da potražimo neke aktuelne sajtove sa ponudama za neku vrstu saradnje ili zapošljavanja.

Prva korisna adresa:
POSAO I ZARADA U OSIGURANJU

http://www.osiguranjeinternetom.com/osiguranje-zaposlenje.php

Druga korisna adresa:
Invekta predstavlja kompaniju osnovanu sa ciljem unapređenja i razvoja usluga facility management-a zasnovanih na najsavremenijim tehnologijama koji klijentima i partnerima povećavaju efikasnost poslovanja.
Iskoristi priliku i pridruži nam se u timu gde talenat i duh naših zaposlenih vode putem uspeha.


Invekta

Treća korisna adresa:

PVC INŽINJERING d.o.o. se bavi prodajom, proizvodnjom i ugradnjom PVC i aluminijumske stolarije.
Prethodni poslovni rezultati daju nam kredibilitet za nove ambiciozne i veće ciljeve. Stalno radimo na tome da kreiramo i održimo pozitivnu sredinu orijentisanu ka uspehu, kako bi naši zaposleni obogatili svoje iskustvo a klijenti dobili kvalitetnu uslugu.


PVCinzinjering

Četvrta korisna adresa:
Postanite deo TeshaDesign tima

Potreban saradnik za rad na projektu.
Potrebno je da Vam Internet bude navika, da volite da posećjete forume, da znate da komentarišete gramatički ispravno i da ste raspoloženi da učite i usavršavate se!
Ukoliko mislite da imate kvalitet da postanete deo našeg tima, ukoliko imate želju da napredujete i učite ili imate neku drugu ideju pošaljite Vaš CV ili reference, napišite gde sebe vidite i mi ćemo Vas kontaktirati.


TeshaDesign

Naravno, ako vi znate još neka aktuelna mesta, i želite da ih podelite sa drugima, možete ih dodati u komentar ovog posta.


Ono što je naše zapažanje, iskustvo ili preporuka za sve one koji žele dodatni ili osnovni izvor zarade preko Interneta, je da posećuju sajtove uspešnih firmi, ili onih za koje oni misle da imaju taj potencijal, i da prosto proveravaju sa vremena na vreme da li postoji potreba za angažovanjem novih radnika.